Stenrød Barnehage

Læringsverkstedet Stenrød barnehage ligger i utkanten av Haldens største byggefelt Stenrød, Frydenlund og Brekkerød, men heller ikke langt fra Gimle. Vi er en privatdrevet barnehage eid av Læringsverkstedet med 4 avdelinger, idyllisk plassert med starten på Høiåsmarka som nærmeste nabo.
Vi har et utfordrende og spennende uteområde, samtidig har vi verdens beste “lekeplass”, skogen, rett på utsiden av gjerdet vårt. Fotballbanen ligger kun et steinkast unna.

Visjonen vår Trygge-glade barn er vår rettesnor i hverdagen, og er med på å skape målet om en god barndom. Sammen med verdiene våre, Engasjement, Tilhørighet og Likeverd og et stabilt personale, med lang erfaring og spredt kompetanse, sikrer det at alle barn hos oss blir sett.

Vi har plasser for barn mellom 0-6 år.

Barnehagen er åpen mandag-fredag 06:45-16:30

Sandkassa til Stenrød Barnehage. Foto