Hva er en haldenbarnehage

Haldenbarnehagene er en samling av 84% av alle barnehageplassene i Halden fordelt på 24 barnehager. Vi er private enkeltstående barnehager, små og store kjeder, foreldredrevne, ideelle, og familiebarnehager. Vi har alle ulike nisjer og satsningsområder. Vi har unike kompetente ansatte med ulik utdannelse og erfaring. Vi jobber sammen for å øke den totale kvaliteten på barnehagetilbudet i Halden. Dette for at Haldens barn skal få en god start på livet. Vi ønsker at du som forelder enkelt skal finne frem til rett barnehage for ditt barn. Du skal på denne siden få all nødvendig informasjon du trenger til å søke barnehageplass i Halden. Vi presenterer også lover og regler som vi med vårt mandat til å drive barnehage må følge. Er du nysgjerrig på hva som skal til for å jobbe i en Haldenbarnehage finner du også litt om dette.

Velkommen til oss!

Barn som ligger i en ring på bakken. Foto